Обращение CEO
A message from global CEO of The Luxury Network International Fares Ghattas
The Luxury Network International Achievements For 2018
The Luxury Network International reported that in 2018, its affiliated franchise offices and sales professionals achieved the highest annual sales volume performance in the history of the brand, driven largely by a brand record of over 600 members globally.
Global Growth
The Luxury Network International® brand also reported growth across its global network offices, which encompasses almost 40 countries and regions worldwide. Before the year 2018 ended, the network launched its new offices in the Adriatic Sea (Croatia, Montenegro, Serbia, Slovenia, Bosnia & Herzegovina, Macedonia), Indian Ocean (Mauritius, Maldives, Seychelles, Madagascar, Réunion, Comoros), and during the first quarter of 2019, The Luxury Network was launched at the Kingdom of Saudi Arabia.
Message From The Global CEO, H.E. Fares Ghattas
We launched in the United Kingdom on the year 2007, with just one office in London. Because of our hard working and dedicated team, we were able to cater luxury service to the world through our global offices.
We are determined to grow even more each day. This past year witnessed continued significant growth by existing franchise offices, most notably increasing the brand’s market presence globally online and offline, through our remarkable events.”
The Luxury Network has made a difference to many luxury brands. All of us in the network are looking for new ways to exceed our members and clients’ expectations by creating innovative affairs and giving them the best exposure through continued production of new and exciting projects.
We thank everyone who supported The Luxury Network all throughout the year 2018 and we will be more committed to finding ways to keep our brand at the top worldwide
The Luxury Network International Achievements For 2017
The Luxury Network International today reported that in 2017 its affiliated franchise offices and sales professionals achieved the highest annual sales volume performance in the history of the brand, driven largely by a brand record of over 500 members globally.
Message From Global CEO 2016
Как новый руководитель международного офиса я имею честь возглавить лидирующую компанию дружественного маркетинга с широким списком участников, огромным опытом в маркетинге самых роскошных брендов и наследием из блестящих мероприятий.
Моя цель — следить, развивать и поддерживать филиалы TLN по всему миру, чтобы создавать новые возможности для наших участников. Мы находимся в постоянном тесном сотрудничестве со всеми филиалами, чтобы вместе расти и добиваться высоких результатов.
За 2016 года Альянс The Luxury Network сильно вырос, мы открыли офисы еще в четырех странах. В 2017 TLN продолжит усиливать свои позиции по всему миру, превращаясь в глобальную организацию.
Уникальные партнерские программы и выдающийся опыт — неотъемлемая часть успеха бизнеса. Мы помогли внедрить маркетинговые стратегии для тысяч элитных брендов, как небольших, так и обладающих мировым именем. Наша опытная команда поддержки Участников TLN имеет достаточно связей, чтобы предложить вашему бренду опыт, который вы никогда не забудете и который, возможно, станет Вашей лучшей инвестицией в маркетинг.
Выражая искреннюю благодарность нашим участникам и клиентам за неизменную поддержку, мы обещаем и дальше развивать глобальный Альянс TLN, которым каждый из нас может гордиться.
Искренне Ваш,
Фарес Гаттас